17 lutego 2013

yesterday.

Nie wiem, to chyba już czwarty post dzisiaj, mój rekord. Piszę za jutro, bo nie wiem czy tak wcześnie się pojawią posty. Razem z siostrą śmiejemy się z prezentu na walentynki. Thao, czyli moja siostra[to było konieczne] dostałam przeprzeprzesłodziaśny strój chomika, ja nie wiem czy to jest przebranie na halloween czy piżama, w każdym bądź razie nadaje się do tego i tego. Utuliłabym każdego w tym stroju, bo dodaje ona z 85748474 słodkości i stylu na pewno!


Się ma oko fotografa. No ale powiedzcie że słodki strój, nie? Można kupić w wszelkich bazarach, na ryneczkach w Warszawie typu Marywilska, Maximus itp. Polecam, jeśli szukacie podobnego ubrania!

i słodka niespodzianka dzisiaj wieczorem, awwww!

tak, to jest serduszko;) 

do jutra:*


10 komentarzy:

  1. coraz nudniej tu, już nie bede czytać twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodziutki *o*

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Weź mi kup taki i wyślij mi pocztą do Cześtochowy haha! Kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. nice pics!! :)

    http://danadimitras.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeejku! Jaki słodki chomik. :D

    JuliaRose
    www.myroseway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooj serduszko ze śniegu ^_^

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku jakie przesłodziutki, uroczy strój. I masz taka śliczną urodę. Jakie jest twoje pochodzenie? Japonia, Korea?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat na tym zdjeciu jest moja siostra:)

      jestem z pochodzenia Wietnamką.

      Usuń