15 lutego 2013

wspomnienia.

Hej misie!
Przepraszam że dzisiaj nic nie napisałam, albo że tak piszę dość późno no ale nie mój dzień. Przez cały dzień byłam strasznie zmęczona i niewyspana. Wróciwszy do domu, zjadłam obiad, sprawdziłam kilka rzeczy w laptopie i natychmiastowo poszłam spać, to były 2,5 h najlepsze w moim życiu. Teraz jestem gotowa przenosić góry! Czyli weekend? Oficjalnie zaczeliśmy weekend? Nigdy w życiu tydzień w szkole nie przeszedł tak szybko, i tak... hm. Nawet nie potrafię dobrać słów. Jednymi słowy: PRZEŻYŁAM. I mam zamiar przeżyć kolejne tygodnie, dobrze się czuję w klasie, odnalazłam siebie, i myślę że jakoś to będzie!!

ale wspomnienia też wracają. Sobota, to było chyba jeszcze lato, jeśli Kulciu czytasz wiedz że tęsknie całym serduszkiem :*

Jutro wybieram się do muzeum z dziewczynami w celach edukacyjnych, hah :D. Szczerze mówiąc ostatnio w muzeum chyba byłam 4 lata temu, więc kompletnie nie pamiętam jak to jest! No ale czeka mnie projekt gimnazjalny z historii, więc czas brać się za robotę, bo tydzień 'nietykalności' się skończył.

DO NASTĘPNEGO <3

4 komentarze:

  1. Jesteś ładniejsza od swoich koleżanek jak tak patrzę;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tęsknie , w sumie to człowiek docenia jak straci co nie Aniu? ♥

    OdpowiedzUsuń