8 lutego 2013

WINTERNOW.

Cze ludzie.
Kolejny dzień ferii mija, kolejny dzień siedzę w domu, i nic nie chcę mi się robić. Wyszłam z domu, by po robić zdjęcia, skończyło się na wyrzuceniu śmieci, i zrobieniu jednego udanego zdjęcia, a reszta trafiła do kosza. Udanego..uhm, prawie! Z resztą. To nie jest mój największy problem. Obawiam się przyjęcia mnie do nowej szkoły. Wszystko zależy od dyrekcji, a moje oceny będą o tym przeważać, a jak wiecie.. średnia 3.69, nie jest dobrym okrzykiem 'HEJ TO JA, TO JA BĘDĘ REPREZENTOWAĆ WASZĄ SZKOŁĘ!' w przeciwieństwie do mojej poprzedniej w pierwszej klasie. Kolejny rok jest zawsze gorszy pod względem nauki. Masz luz, i czujesz że wszystko ci wolno, a wcale tak nie jest. Nie ma się luzu, bo trzeba właśnie dać z siebie 110%, a czy wszystko wolno? Wątpie. Ja chcę tylko żeby mnie przyjeli!

zima za moim oknem, hehs.

Muszę przyznać że pokochałam stolicę. Wszystko w niej wydaje się jakoś takie lepsze. Ludzie inni, tolerują cię mimo wszystko, a widoki nieziemskie. W moim starym mieście było całkowicie inaczej. Wszystko było fałszywe, a widoków brak. Stara nudna Częstochowa.

         Moje bardzo 'pożywne' śniadanie. A jakie dobre! Ten soczek aż krzyczał żebym go wypiła<3

Po południu dodam wiele wiele innych zdjęć:) 
Siema:*



13 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcie. Jeeej, ile śniegu. :D

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie to samo - zima przyszła znów, a mi się ferie kończą. :C

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie ferie były strasznie oschłe ;(
    cały tydzień miałam smutny i niemrawy.




    obserwuję :*, wpadnij :)
    aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Narobiłaś mi ochoty na soczek i owoce ;p


    www.confassion.pl - mój butik internetowy z ciuchami dla Blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog. Oczywiście obserwuję i liczę na rewanż ;3.
    http://spelniac-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarz. :)
    Również obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na więcej zdjęć :) Ślicznie, grunt to pozytywne myślenie, przyjmą cię :D

    ourlifewithfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jej , ile śniegu ;) u mnie błoto ;(
    tymbark ;D

    + blondynka-przedstawia.blogspot.com/ - zapraszam .

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc mnie też Wawa zauroczyła . ♥ Co prawda mieszkam daleko w zadupiu , jednak gdy tylko mogę jadę własnie do stolicy . <3
    zdjęcia okeey . ;*
    http://zycietotylkoinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. A może nowe miasto jest lepsze, bo jest nowe? Za jakiś czas przyzwyczaisz się przecież do widoków i znowu będą dla Ciebie nudne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. być może tak, ale jak na razie jest jak jest :) Co będzie to będzie :D

      Usuń
  11. Tymbark <3

    http://dominica-oficjalny-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń