15 lutego 2013

webcamtoy!

Byłam święcie przekonana, że ananas jest różowy. 
W sumie to czasami lubię pisać bezsensu bo... tak.  Jutro na 8 wstać, zabrać się po książki i do Muzeum Powstania Warszawskiego. Eh! Trzeba kiedyś było wstać o tej ósmej w weekendy, chociaż.. zazwyczaj wstawałam o siódmej żeby wyjść i nie spóźnić się na angielski. Miałam masę zajęć w weekendy i nigdy się nie nudziłam a teraz? Prymitywnie spędzam je na komputerze. Czas to zmienić niedługo!

Coś trochę w poważniejszej wersji,tak powiedzmy że 'poważnej'.

tak, poważnaAniav2

Uważam że my dziewczyny powinnyśmy mieć jakiś dystans do siebie. Ciągłe gadanie 'ojeju gruba jestem' 'za brzydka jestem' nie jest w niczym pomocne. Jest to tak zwane wykrzywione myślenie, od którego każdy powiennien się jak najszybciej odciąć. Bo jeśli jesteśmy brzydkie czy bardziej przy kości to znaczy że nie możemy się pokazać? Nie możemy już pokazać że MY  te brzydkie grube istniejemy?  A może my nie jesteśmy brzydkie. Bardzo często my dziewczyny wmawiamy sobie coś czego nie ma. Co nam tylko szkodzi, i boimy się wyjść z cienia.


Dobranoc!


6 komentarzy:

  1. Chodzisz na co dzień w tych okularach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko do czytania i komputera chociaż powinnam nosić je przez cały czas z moją wadą :)

      Usuń
  2. Jesteś śliczna! *o* zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia.:D Obserwujemy..?

    OdpowiedzUsuń