10 lutego 2013

sunday morning.

Cześć.
To była.. bardzo długa i nieprzespana noc. zasnełam dopiero o 3 nad ranem. Uczyłam się, a przy okazji chciałam zmotywować siostrę do nauki, niestety samotnie siedziałam nad książkami, bo tamta padła przy książkach już o 12. Ale dzisiaj, w ramach rekompensaty idziemy po południu na basen. A wieczorem wybieram się znowu... w gości. Powoli już mnie męczy ciągłe bieganie za prezentami, na szczęście ten okres nowego roku powoli się kończy i w końcu zajmę się sobą.

jest troche webcamtoy!

Nie mogę się jedynie doczekać aż moja mama przyjedzie. Kocham rodzinną atmosferę, a jej nie mogłam poczuć już od dobrego roku. Tworzy się w końcu taka pustka, której tak łatwo nie można wypełnić.. Muszę jedynie poczekać do Marca:)! 

Do następnego!

6 komentarzy:

  1. Ale jestes ladna! Tez chcialabym miec tak dlugie wloski. :)

    Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jesteś *o*
    Mam pytanie, jesteś np. pół Japonką, Azjatką czy masz po prostu taką urodę?
    Jeśli nie chcesz lub nie masz ochoty odpowiadać nie odpowiadaj :)
    Obserwuję i liczę na rewanż.

    girls-trio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem Wietnamką, z racji tego że moi obaj rodzice są Wietnamczykami. Dziękuję bardzo:*

      Usuń
  3. ja w tą noc w ogóle nie spałam ;/

    OdpowiedzUsuń