8 lutego 2013

still hipsta.

Cześć kochani:*
Byłam dzisiaj bardzo zaskoczona szczerze mówiąc. Po wyczerpującym dniu,zdanym tylko na bułce z subway'a, patrzę a tu przybyło co najmniej 100 odwiedzin. Po tak długiej przerwie, cieszę się że jeszcze ktoś raczy wejść na mojego bloga. Co raz więcej śniegu w tej stolicy, omygyomygy. Nienawidzę zimy, i chcę już wiosny:(! Jutro obchodzi się chiński nowy rok co roku w jakąś inną datę z tego co wiem. Zaprasza się gości, piję się i hucznie obchodzi to święto. Co jutro mamy zamiar zrobić? Nie wiem, ale fotorelacja koniecznie musi być. Chyba że spędzę ten dzień w gronie komputera i kawy, to oczywiście nie obejdzie się bez 'licznych' zdjęć!

sweter,zara,spodnie - zara , okulary - vision express

Stwierdziłam że zdjęcia robione apratem z telefonu nie wychodzą najgorzej! Przy okazji telefon noszę przy sobie zawsze, więc fotorelacji się na pewno nie ominie. Teraz tylko jedno pytanie.. Czy będzie mi się chciało biegać z telefonem za każdym fajnym widokiem:) We will see it 

zima, w swojej okazałości<3

8 komentarzy:

  1. mi się podoba każde zdjęcie bo pięknie na nich wychodzisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziekuje, chociaz uwazam inaczej :D *:

      Usuń
  2. masz bardzo ciekawą urodę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie masz się czego bać! Ja zawszę będę odwiedzać twojego bloga.
    A i przyznam , ostatnio tez lubię zdjęcia robione telefonem :D
    Serdecznie zapraszam takie osoby jak ty na mojego nowego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jesteś. łaadny sweterk ;)
    Yaaaay zimaaa szaleje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś bardzo ładna :) zapraszam na mojego bloga http://lucyangelika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń