16 lutego 2013

Powstanie.

Hej misie!
Jak wam mija sobota? Mnie bardzo spokojnie. Nie dawno wróciłam z wyprawy do muzeum i przy okazji byłyśmy u Pati, coś zjeść i napisać list z poważeniem o spotkanie się jedną z uczestniczek w Powstaniu Warszawskim która do tej pory żyje. Udzieli nam Pani wywiadu, zrobimy prezentację i myślę że nasz projekt gimnazjalny będzie gotowy!



Myślę że kilka zdjęć z muzeum wstawię wieczorem. W sumie wszystkie plany wypaliły jakie miałam na cały dzień, i za niedługo zabiorę się za naukę, chociaż nie mam książek... Coś się wymyśli oczywiście. Błąkałam się z tatą przez dobrą godzinę po mieście w celu odszukania dobrego antykwariatu, niestety. Nawet z gps'em się gubiliśmy. 

trochę krzywus :*

xoxo


5 komentarzy:

  1. Wszystko pewnie Wam się uda , trzymam kciuki ! ;*

    http://never--lookback.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcie ;) Masz project z powstaniem warszawskim? Zapowiada się ciekawie, szczerze to interesuje sie tym troche c:
    Mam nadzieję że przeprowadzicie fajny wywiad.

    girls-trio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Projekt zapowiada się na bardzo dobry! Ale ty masz śliczne włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. pikna , pikna ;D



    +obserwuję i liczę na to samo oraz zapraszam do mnie priml0vely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Muzeum Powstania Warszawskiego, byłam tam raz i podobało mi się. :)

    OdpowiedzUsuń