11 lutego 2013

new year.

Cześć.
Jestem bardzo szczęśliwa, zostałam przyjęta do szkoły. Wysatczryło podać kilka argumentów, i po sprawie. Dostałam szansę, z powodu moich ocen, po prostu skaczę z radości. Zapisana do klasy z rozszerzoną matematyką, to jest coś! Miałam wybór ale stwierdziłam że ja mam ambitne plany i dam sobie radę. Jeżeli nie zostanę zapisana do gimnazjum rejonowego. Więc trzeba się wziąść do roboty!

wróżby z okazji nowego roku.


A w jednej paczuszce znalazłam nawet 100 złoty. A to niespodzianka! A u was jak mija dzień? Mi co raz to lepiej, myślę że już nic nie może mi zniszczyć dobrego humoru, no ale.. zobaczymy. Bo wykrakam. Niestety od jutra zacznie się wstawanie o 5, bo do szkoły muszę dojechać busem, a tu zmiana przystanków itp. A codziennie mam na 8. Ciężko będzie ale ja nie mam zamiaru się poddawać! 

PS. Dziękuje wam bardzo za pozytywne komentarze i co raz większą ilość odwiedzin oraz osób obserwujących! Staram się być co raz lepsza w tym co robię, i prowadzenie bloga sprawia mi niezwykłą przyjemność, ale to dzięki wam również!

Dozobaczenia!


5 komentarzy:

  1. bardzo fajne wróżby ;)
    powodzenia w nowej szkole ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wróżby:)
    obserwuje:)
    karolilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. love your pink polka top, lets be friends.
    rock4less.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń