17 lutego 2013

Muzeum.

Hej misie.
Już 11, a ja dopiero nie dawno wstałam. Czuję się strasznie ociężała, stwierdzam że powinnam mniej spać, to źle na mnie wpływa. Ale chodząc spać o 2 nad ranem, nie da się wstać o 8 czy 9.. Ta noc była strasznie męcząca, ale myślę że ten dzień będzie jeszcze gorszy. Przez calutkie po południe będę musiała się uczyć, odrabiać lekcje, i powstarzać, koszmar. Iż wczoraj mi się chciało to dzisiaj rozleniwiona Ania musi się ruszyć i w końcu coś zrobić. Przy okazji, znalazłam kartę pamięci! Leżała pod szafą, gdzie już nie raz gubiłam drobne przedmioty...
Obiecane zdjęcia z muzeum.






Uważam, iż że... no jasne. Tak szczerze to Muzeum Powstania Warszawskiego jest jednym z najciekawszych. Może nie lubie chodzenia do muzeów, teatrów, filharmonii, ale wczoraj mi się strasznie spodobało, i nie zaprzecze że wybranie projektu z historii był bardzo dobrym ponmysłem. Teraz czeka nas wywiad z jedną z uczestniczek powstania ;) 

xoxo

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog i mam nadzieje, wpadnisz do mnie :) Będę zaglądać tu częściej :)
    Obserwujemy ?
    karaafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń