8 lutego 2013

MIDNIGHT.

Cześć.
Północ nastała, wilki się budzą. Nie mogę zasnąć, stwierdziłam że zajmę się trochę blogiem. Przeglądając zdjęcia stwierdzam że żałuję obcięcia swoich włosów skromnie mówiąc pięknych i pielęgnowanych przez lata [*], z drugiej strony zmiana była potrzebna. Zawsze są potrzebne zmiany, a ja paliłam się do ścięcia swoich włosów. Nie żałuje, zawsze jest coś takiego, że jakaś część umysłu będzie zawsze czegoś żałówać.. Jutro jadę do miasta, więc poleci kilka nowych zdjęć :)

moje długie włosy[*]

goodnightmylovers!:*

4 komentarze:

  1. ja wręcz przeciwnie zapuszczam :D !

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję i liczę że u mnie również ci się bardzo spodoba i zaobserwujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dwa tygodnie temu również ścięłam włosy ale nie żałuje, odrosną a jak napisałam zmiany są dobre i potrzebne (:

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń