17 lutego 2013

lekcje.

Cze misie.
Jestem zmęczona, pogoda za oknem dobija człowieka. Plus odrabianie języka polskiego, świetnie! Jedynie co mnie trzyma na duchu, to słuchanie radia eska. Eh, jak ja nie lubię niedziel. To dzień wszelkiej nauki, powrarzania, bo zbliża się poniedziałek. Ale nie piszę z tego powodu, wiecie może coś na temat filmu 'Niemożliwe' mam zamiar się na niego wybrać w czwartek ;)! No i tradycjnie, chcę piątek i sobotę!

pamiętna sobota!

Czasami...Zawsze tęsknie za tymi ludźmi, bez nich jest mi źle. Ale jeśli miałabym wybierać co by było dla mnie lepsze... wybrałabym zostanie w Warszawie. W Częstochowie miałam tylko ich, reszta to jedynie ludzie puści, bez serca, i chyba sama taka się stałam. Czułam to że się staczam razem z tamtymi, ale pomoc przyszła w samą porę... 

xoxo

9 komentarzy:

  1. taa. mnie też czekają prace domowe ;/

    + blondynka-przedstawia.blogspot.com/ [obserwujemy ? - odpisz u mnie ]

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze marzyłam o takiej urodzie jak Twoja *,*

    OdpowiedzUsuń
  3. otoczenie sie dobrymi ludźmi to podstawa ;) jesteś przesliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, że masz swoich ludzi ! którzy są z tb , pozytywnej energii więcej w czewie ;)
    Buziaczki :*
    Redsun

    OdpowiedzUsuń
  5. http://oliwkaaja.blogspot.com/2013/02/l-o-t-e-r-i.html

    Zapraszam do wzięcia udziału w loterii :)
    przepraszam z góry za spam ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy chyba już w niedzielę marzy o sobocie, najlepiej niech tydzień składa się z samych weekendów, chociaż nie wtedy to by było aż za dobrze ;)

    +Zapraszam, Mogę zmienić świat tylko z Tobą:
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń