7 lutego 2013

Kolejny miesiąc.


Po raz kolejny zaniedbałam bloga. Tym razem, mam coś na swoje usprawiedliwienie. Coś bardziej sensownego? Rok 2013, nie zaczął się przyjemnie.. Dla mnie przynajmniej. Oceny, ciągłe wagarowanie, zapomniałam o życiu rzeczywistym.. I te kilka tygodni jakoś mineły.. W końcu dnia dzisiejszego przeprowadziłam się do Warszawy z nadzieją na lepsze życie i lepsze wykorzystanie drugiej szansy.. Co będzie dalej? Nie wiem, czeka mnie nowa szkoła, nowi ludzie, nowe przygody, ale jak na razie tęskno mi za starą szkołą i znajomymi (niektórymi). Co będzie to będzie, trzeba iść dalej :) Widzimy się jutro siema! 

kamerkowe? stare mieszkanie..

1 komentarz:

  1. Powodzenia w nowym życiu! :)



    www.confassion.pl - mój butik internetowy z ciuchami dla Blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń