11 lutego 2013

hipsta bo insta.

Cześć misiaczki.
Jak wam minął dzień po feriach czy tam pierwszy dzień ferii? Jak mówiłam, nic mi nie zepsuło dzisiejszego nastroju. Cieszę się jak dziecko, które zrobi pierwszy roczek, czy powie pierwsze słowo. Coś mi się udało i daje mi to niesamowitą radochę której nikt nie zrozumie. Cudownie!

Każdy nam mówi ze jesteśmy jak dwie krople wody. Prawda? :)

Zaczyna się wstawanie o 5 nad ranem, robienie sobie śniadań a nie obiadośniadań, czy śniadaniokolacjoobiadów,poranna gimnastyka której nawet nie robiłam, malowanie w biegu czyli w czasie 10 minut? Czy ubieranie dwóch innych skarpetek z powodu braku czasu i czystego lenistwa. Skończyły się ferie. Zaczyna się nowa rzeczywistość. Nowi ludzie, nowa szkoła, nowe przygody, nowe problemy. Zaczyznam nową książkę, a jak ją wypełnię... zobaczymy.


do następnego:*!

10 komentarzy:

  1. faktycznie bardzo podobne :) świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać duuuże podobieństwo ! :)Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  3. booże myślałam że to na tym zdjęciu to jest jedna osoba w odbiciu! bardzo podobne jesteście! :>
    trzymam kciuki że będzie Ci się podobało w nowej szkole:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Duże podobieństwo :D szkoda tych ferii ale cóż byle do wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Już uwielbiam Twojego bloga♥ Cudny jest:D Obserwuję i czekam na kolejną notkę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobne jesteście *o*
    Mi się skończyły ferie :c

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteście baardzo do siebie podobne ;)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. oj wstawanie rano to koszmar ! ;p

    pozdrowienia z Glasgow :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak widziałam zdj i nie przeczytałam notki myślałam że to twoje zdj przerobione i odwrócone ;o <3

    OdpowiedzUsuń