14 lutego 2013

Happy VALENTINE'S DAY

Hej misie pysie.
Jak wam valentajns dej mijają? Mnie bardzo dobrze! W szkole puszczane były ckliwe pioseneczki, co mnie przyprawiały o mdłości, nie lubię tego święta, chociaż życzę każdej szczęśliwej parze i każdemu szczęśliwemu singlowi jak najlepiej. Właśnie wróciłam do domu, i myślę że kubek gorącej kawy dobrze mi zrobi. Być może pod koniec miesiąca szykuje się bardzo fajna niespodzianka :)!

I love YOU!<3

W maju moja klasa jedzie na wycieczkę na Słowację, jestem strasznie podekscytowana! Nie mogę się doczekać bo jeszcze nigdy nie jechałam z klasą na taką długą wycieczkę bo... tygodniową! Czekamy na dalszy rozwój wydarzeń C: ! 

Do następnego!

4 komentarze:

  1. też chce na tydzień na wycieczke :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zdania , że walentynki to bardzo komercyjne święto , gdyż uczucia powinno się wyrażać we wszystkie dni roku a nie tylko w ten jeden ...
    śliczna z Ciebie dziewczyna ♥♥♥

    http://never--lookback.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. masz świetna urode!
    zapraszam http://marzenniemozenamodebracnikt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń