12 lutego 2013

FIRSTDATY

Hej misie!
Jak wam dzień mija? U mnie pierwszy dzień szkoły nie zaczął się kolorowo. Samochód zamarzł, a ja miałam przyjść przed czasem by pozwiedzać szkołę i zobaczyć swoją główną salę. Na szczęście nie spóźniłam się na matematykę. Szczerze mówiąc, dzisiejszy dzień  w szkole spędziłam bardzo miło. Wszyscy mnie (dobra prawie) przyjeli z radością, i myślę że szykuje się świetny rok.

kamerkowe w okularach.

Jak ja się cieszę że nie jestem jedyną wietnamką w szkole. Również z tego że nie jestem odmińcem i każdy akceptuje cię mimo wszystkiego, mimo koloru skóry mimo kultury. Bo na tym polega tolerancja. I nie jest to wywołane modą na tolerancję tylko sami w sobie ludzie są świetni.

Do następnego!

4 komentarze:

  1. mało tolerancji w tych czasach niestety :(
    świetne zdjęcie, jesteś cholernie ładna!
    podoba mi się Twój blog! jeżeli spodoba się mój blog Tobie, byłoby mi miło gdybyś dodała do obserwowanych<3

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ty jesteś piekna ;))


    zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do jakiej szkoły chodzisz, że tak Ci się spodobała :D

    OdpowiedzUsuń