10 lutego 2013

2:24.

Jak obiecałam napiszę rano..Napisałam trochę wcześniej, bo obawiam się że rano nie wstanę. Jak się czuję? Pobudzona trochę, ale to po sesji. Właśnie powtarzam trochę materiałów, a bez 'sesji' ani rusz.
Poprawia koncentracje, i pobudza. Przynajmniej mnie. Na każdego inaczej działają rózne leki.

cena? 11zł, w tabletkach chyba za 9.50, jednak wolałam musującą wersje :)

Przy powtarzaniu stwierdziłam że wejdę na bloga i sprawdzę co się dzieje, jak widać, o 2 nad ranem cisza i pusto. Postaram się jutro napisać w godzinach po południowych.

bluzka-new yorker, spodnie-zara

do kolejnego:)

7 komentarzy:

  1. Zapraszam : sylwia-life-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty już w tym wieku bierzesz leki tego typu? o.o
    No ale bluzka niezła. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka Ty jesteś ładna jeejku :* ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Muminek musiałaś w łazience? ;_________;

    OdpowiedzUsuń