30 grudnia 2012

melanżicho?





Tak przeglądając zdjęcia w swoim komputerze, i tak sobie myślę 'Czemu ten dom jeszcze stoi' zdjęcie z moich urodzin, jak już wszystko sie zepsuło, a ja już nie miałam siły tego naprawiać. Mimo swojego młodego wieku, lubię takie mini imprezy, zawsze coś się na nich dzieje. Myślę że mam możliwości do prowadzenia ciekawego i fajnego życia, i nie zmarnuje go siedzeniem tylko przy książkach, chociaż nie twierdzę że nie siedzę ;) Życie mamy jedno, i wykrorzystajmy je jak najlepiej. Na próbowaniu nowych rzeczy, na przełamywaniu lęków, i na cieszeniem się z tego co mamy. Nawet z tych małych rzeczy. Do szczęścia nie jest mi potrzebne wiele, nawet bardzo mało. Nie potrzebne mi jest tuzin róż wystarczy mi jedna, nie potrzebuje miliona dolarów, wystarczy tyle ile będzie mi potrzebne na utrzymanie i uszczęśliwienie mojej osoby. Czerpę z życia to co najlepsze i to się liczy. Nie jestem idealna, bo popełniam błędy, ale życie to życie. Nikt nie jest idealny.


widzimy się wieczorem?

8 komentarzy:

  1. hehe , fajne zdjęcie :D

    http://canswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się tu dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dokładnie! żyjmy tak jak sami tego chcemy, bo przecież nikt za nas nie umrze ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki ciekawy post ;>
    A zdjcie fajne ;d
    W wolnej chwili wpadnij na mojego bloga^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia, blog też mi się podoba, dlatego go zaobserwuje :)

    Zapraszam też do siebie:
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ha ale fajne zdjęcie ! :D
    W wolnej chwili zapraszam do mnie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog!^^ Kiedy kolejna notka?

    OdpowiedzUsuń