14 grudnia 2012

everyday make up

Hej wszystkim.
Znowu dzisiaj nie ma mnie w szkole. Ostatnimi dniami ze mną jest co raz gorzej. Mimo wszystko jakoś daje sobie radę, próbuje. Jeśli ma się przyjaciół, to przez takie rzeczy można spokojnie przejść. Mam nadzieje że niedługo sytuacja się ustabilizuje. Dzisiaj zajęłam się wpisem o moim codziennym makijażu. W sumie nie ma nic takiego skomplikowanego. Oto moje kosmetyki które używam :

~ kokosowy balsam do ust firmy ziaja. 
~ korektor miss sporty 'So Perfect Stay' 
~ Mascara 'Fabulous ash' miss sporty
~Eyeliner firmy inglot
~ Podkład 'Make-up kryjący' 03 firmy soraya
~ BBcream Miracle Skin Perfector firmy garnier
~ Roll-on firmy garnier

trochę dużo, no ale takie są efekty: 


Jakoś wyglądam :) Zdjęcia z dzisiejszego stroju: 

bejsbolówka-bershka, bluzka-własność mojej przyjaciółki, spodnie-jeżeli się nie mylę to h&m, buty-emu 

to tyle na dzisiaj. 
Napiszę może coś wieczorem :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz