4 listopada 2012

nevermind.

Hej wszystkim!
Dawno mnie tu nie było. Ogólnie byłam zajęta, tu lekcje, tam sprawdzian, tu halloween, tu wypad do kina i tak dalej i tak dalej. W sumie to fajny tydzień był, i jescze lepszy się zapowiada. Prócz sprawdzinów oczywiście. Już jutro, mam nadzieje że odzyskam głupi aparat, bo po 500 proszeniu zgodził mi się zabrać. Zadzwonie jeszcze 50 razy rano żeby się upewnić że na pewno to nie jest sen. Zabieram się za naukę moim mili! Takie jest moje postanowienie urodzinowe. O tak, już to widzę. A jak wy spędziliście halloween? Moje halloween odbyło się 2 listopada, ze względu na brak środków w środę. Paranormal Activity 4 stał się świetną komedią dla naszej paczki. Myślałam że będę chować się pod krzesło oglądając film, ale okazało się że śmiałam się przez cały seans, i razem z kolegą komentowaliśmy wszystko. Oczywiście ludzie mieli z nas jeszcze większą bekę. Jutro rozpiszę się jeszcze bardziej. 

Dobranoc!


poranna herbata, smakuje najlepiej..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz