21 listopada 2012

come back!

hejka :) 
Przepraszam że znowu długo nie pisałam. Postaram się to wszystko nadrobić, obiecuję. Znowu. No ale teraz naprawdę. Obiecuję wam tyle, i ciągle, nie dotrzymuje obietnicy. Myślę że w ciągu tych kilku tygodni postaram się nadrobić to co miałam zrobić z blogiem. Dzisiaj wstawię zdjęcia, z jednego z moich najprzyjemniejszych prezentów na urodzinach czyli kubek! W sumie nie taki zwykły kubek. Ekologiczny, termoizolacyjny i stylowy! Eko jest modne kochani. 


kocham go, i nie mam zamiaru się z nim rozstawać! W szkole nic ciekawego prócz tego że za kilka tygodni zbiera się na wystawianie proponowanych ocen. Holly crap! Myślę że u mnie sytuacja nie zapowiada się na nieklasyfikowany lecz miałam ambicje na czerwony pasek w II klasie. Jeżeli się nie uda to może w trzeciej?  Kilka tygodni przed u mnie było pod hasłem wielkie piekło. Denerwowałam się co do przeprowadzki, planowanej na wakacje tego roku, ale została przełożona na następny. Ale chyba teraz zapowiada się na II semestr. Witaj Warszawo? 

Ania.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz