30 października 2012

the day after yesterday.


Hej pyśki.
Jestem padnięta po dzisiejszym dniu, coś czuje że przywyknę się do dostawania jedynek. Niestety kolejna mi wpadła i to z języka polskiego. Jutro mnie jeszcze czeka chemia i fizyka i zapewne język niemiecki. Postanowiłam dojść do Comeniusa, chcę kształcić język i ogólnie podobają mi się zajęcia tego typu. A co jutro mamy? Halloween rzecz jasna! Pewnie będę siedzieć w domu, albo mnie gdzieś wyciąną w tę straszną noc. Najbardziej obawiam się pierwszego, a reszta to tylko nacieszenie się z długiego weekendu. Pięknie? Nie. Tyle nauki, tyle uczenia. Ale chociaż pogoda ma jutro sprzyjać! CHOCIAŻ TO. 


Ania się uczy, o tak. Nie no zaczynam i mam nadzieje że się nauczę. Widzimy się jutro? Tak tak tak! 

Dobranoc!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz